Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies. Voor meer informatie, klik hier.

Sluiten

Dit is wat onze klanten over ons zeggen:

Gemak met een glimlach

Service vinden wij heel belangrijk. Het contact met Viking verloopt altijd soepel en we voelen ons gewaardeerd. Het is prettig dat we erop kunnen rekenen dat kantoorartikelen de volgende dag in huis zijn. Zo kunnen wij ons zonder zorgen concentreren op onze eigen klanten.
Rozeta Kamberaj Directie-secretaresse, Fercam

Fercam België biedt een verscheidenheid aan logistieke diensten die onze klanten werk uit handen nemen. Zo kunnen zij zich concentreren op hun kernactiviteiten. Wij dragen bij aan het succes van onze partners door efficiënte dienstverlening op basis van de nieuwste technologische ontwikkelingen.
Meer klantenervaringen
Snelheid is bij dataherstel
van groot belang, Viking
biedt ons die snelheid!

Bij data-recovery komt het voor de klant altijd op snelheid aan. Hoe eerder die zijn verloren gegevens terug heeft, hoe beter het is. Wij moeten voor de klant soms heel snel kunnen handelen en dat kunnen ze bij Viking net zo goed. Met Viking hebben wij wat dat betreft een hele goede partner. Ze passen goed bij onze manier van werken. Data-recovery moet snel én foutloos zijn. Het is fijn dat ze dit ook bij Viking goed aanvoelen.
Djuri Avezaat Logistiek medewerker, Stellar Data Recovery

Stellar Data Recovery is een mondiaal opererend data-recoverybedrijf dat gespecialiseerd is in het terughalen van verloren data van harde schijven en servers. Als een harde schijf kapot gaat of een server crasht, kan dat zeer grote gevolgen hebben voor een bedrijf. Wij bieden recovery- garantie en werken desnoods dag en nacht door om kritische bedrijfsdata zo snel mogelijk terug te halen voor onze klanten.
Meer klantenervaringen
Een uitstekende
samenwerking

Wij leren al leveranciers kritisch te beoordelen sinds 1837. Als er dus iemand kan vergelijken, zijn wij het wel. Viking heeft ons oprecht verbaasd. Ze leveren snel, maar dat doen er meer. Wat voor ons het verschil maakt is het serviceniveau. Wij durven veeleisend te zijn en voor hen is geen moeite te veel. Viking combineert dat met een meer dan uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Dhr. Jaspar Hoofd, Athénée Royal d’Arlon

Het Koninklijk Atheneum van Arlon (Athénée Royal d'Arlon) biedt kleuteronderwijs vanaf 2,5 jaar en lager en middelbaar onderwijs met internaatswerking. De scholengemeenschap maakt zich sterk voor het doorgeven van universele waarden als Humanisme, Gewetensvrijheid, Pluralisme, Openheid en Democratie.
Meer klantenervaringen
Persoonlijke service

Viking begrijpt onze unieke behoeften en weet daarop in te spelen met service en oplossingen. Bestellingen die we voor 17:00 uur plaatsen hebben we meestal de volgende dag al in huis. Daarom kiezen we ervoor onze kantoorartikelen en nog veel meer bij Viking te kopen.
Christophe Folino Coördinatie assistent, Couleur Café Festival

Tegenwoordig trekt het Couleur Café festival meer dan 75.000 bezoekers. Het heeft echter nog steeds een zeer menselijk en persoonlijk karakter. Dit wereldmuziekfestival wordt onafhankelijk georganiseerd door Zig Zag, een non-profitorganisatie. 24 Jaar na de oprichting is dit prachtige evenement niet meer weg te denken in de Belgische muziekwereld.
Meer klantenervaringen
Prijs én kwaliteit

In eerste instantie kozen we voor Viking vanwege de scherpe prijzen en aantrekkelijke aanbiedingen. Inmiddels weten we dat ze nog veel meer te bieden hebben in de vorm van snelle levering, deskundig advies en uitstekende service. Ze staan echt voor ons klaar en dat waarderen we zeer.
Martine Geeninckx Boekhouding, administratie & human resources, Pasteels-Antares

In 2002 ontstond Pasteels-Central Tourisme uit de fusie tussen vlieg- en landreizenspecialist Central Tourisme en zee-reizenspecialist Pasteels Cruises. Het doel van het nieuwe bedrijf was aan een uitverkozen publiek het beste in de reiswereld te bieden: het meest volledig aanbod en erkende vakbekwaamheid op gebied van toerisme.
Naar boven