Skip to content
Deze website richt zich uitsluitend tot bedrijven, instellingen en vrije beroepen.
/images/nl-be/vkg/business/lb_loading.gif
Stel uw vraag en Vicky helpt u graag verder!
Wilt u contact met ons opnemen?

Klantenservice:

070 - 211031

 

E-mailadres:

contact@vikingdirect.be

 

Openingstijden:

Maandag - Vrijdag: 08.00 - 18.00

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een klantnummer aan?

Klik op “nieuwe klant?", rechtsboven op de pagina. Hierna kunt u uw adresgegevens invullen en inloggegevens aanmaken.

Ik heb al eens besteld via telefoon of fax. Krijg ik nog een klantnummer?

Klik rechtsboven op de pagina op “nieuwe klant?” om inloggegevens aan te maken en te linken aan uw bestaande klantnummer. Dit doet u door een vinkje te zetten voor deze regel: Let op: Vink het vakje aan, indien u reeds via telefoon of fax besteld heeft. Hier kunt u uw account linken.

U kunt hier inloggegevens aanmaken om te bestellen via internet. U behoudt dan uw huidige klantnummer.

Hoe kan ik inloggen?

Klik rechtsboven op de pagina op “inloggen”. Hier kunt u uw inlognaam en wachtwoord invullen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik hier om uw wachtwoord op te vragen.

Wij sturen het e-mailadres altijd naar het bij ons bekende e-mailadres en geven uw inlognaam en wachtwoord nooit telefonisch door. Om er zeker van te zijn, dat onze e-mail goed aankomt en niet in uw spamfolder belandt, kunt u het volgende e-mailadres als contactpersoon instellen: contact@vikingdirect.be.

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Op de homepage, bevindt zich een kopje “Promoties per e-mail”. Hier kunt u uw e-mailadres doorgeven. U ontvangt dan een e-mail, met daarin een bevestigingslink. Klik op die link om uw aanmelding te bevestigen. Dit doen we om te voorkomen dat iemand ten onrechte e-mails van ons ontvangt.

Waar kan ik een artikelnummer of actiecode invoeren?

U kunt een artikelnummer of actiecode volledig invoeren via “Snelbestellen met artikelnummer”. Dit staat bovenaan iedere pagina. U vult dan het volledige nummer in, bijvoorbeeld: QF3-VKG2500.

Waar kan ik een catalogus aanvragen?

U kunt hier een catalogus aanvragen. U heeft hierbij keuze uit de algemene catalogus met een overzicht van al onze producten of de maandcatalogus met onze actieproducten.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt via Creditcard, Factuur of Mr. Cash betalen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij een bestelling op maandag tot en met vrijdag voor 17.00: de volgende werkdag*

Bij een bestelling op zaterdag en zondag: dinsdag*

Let op: Bestellingen die op vrijdag voor 17.00 uur worden geplaatst, worden onder voorbehoud de volgende maandag geleverd.
*Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur worden geplaatst, worden onder voorbehoud de volgende werkdag geleverd.

Kan ik op een ander adres laten leveren?

Ja. U kunt bij iedere bestelling uw afleveradres aanpassen. Als u gaat afrekenen, kunt u bij “leveringsinformatie” klikken onder het afleveradres op “wijzigen”. Daar kunt u dan uw afleveradres aanpassen.

Kan ik op een postadres of afhaalpunt laten bezorgen?

Het is niet mogelijk om op een postadres of afhaalpunt te laten bezorgen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Het is momenteel alleen mogelijk om een Belgisch factuuradres en afleveradres te hebben. Viking is echter ook in het buitenland gevestigd. Linksboven op de pagina kunt u via “Viking internationaal” naar Viking voor andere landen gaan.

Is het mogelijk om een andere afleverdatum te kiezen?

Als u gaat afrekenen vindt u bij stap 3. “Betaling” een extra vak genaamd “bijzonderheden”. Hier kunt u uw gewenste afleverdatum invullen. Let op: wij bezorgen alleen op werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Boven de € 49,95 (60,43 incl. BTW) wordt uw bestelling gratis verzonden. Onder dit bestelbedrag zijn de verzendkosten € 5,99 (7,25 incl. BTW).

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als u een artikel wilt retourneren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 070 - 211031 of via het e-mailadres contact@vikingdirect.be.

Wij zullen dan binnen 1 werkdag contact met u opnemen. Het artikel moet in de oorspronkelijke verpakking worden teruggezonden.