Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

We vernieuwen onze eigen merken

Zelfde producten, zelfde kwaliteit - nieuw merk
Met een assortiment van 4.000 artikelen en meerdere merken die al onze productcategorieën bestrijken, leveren wij met onze eigen merken zinvolle, innovatieve en waardevolle producten, zorgvuldig ontworpen om aan uw zakelijke behoeften te voldoen, hoe groot of klein uw bedrijf ook is.

Naar de toekomst

Als onderdeel van onze toekomstvisie hebben we besloten ons portfolio met eigen merken te vereenvoudigen om verschillende redenen:

  • Wij willen dat voor u duidelijk is wat onze eigen merken zijn en waar ze voor staan.
  • We willen een heldere boodschap overbrengen via onze verschillende kanalen en productcategorieën.

Deze keuze houdt in dat:

  • We onze eigen merken Ativa®, Foray®, Niceday® Professional, Viking® en Office Depot® samenvoegen onder ons bestaande merk niceday®.

niceday®

niceday® staat al 30 jaar voor kwaliteitsproducten en het is een gerenommeerd en gerespecteerd merk geworden. Door onze bestaande merken onder te brengen bij niceday® willen we:

  • niceday® uw onderscheidende en exclusieve partner maken voor al onze productcategorieën (behalve meubilair),
  • u helpen makkelijker uw weg te vinden binnen ons assortiment. Dit betekent dat de bestaande niceday® producten nog steeds ons kernassortiment vormen, waarmee we u voorzien van hoogwaardige producten. Anderzijds vormen de producten die nu omgedoopt worden tot niceday® straks ons hogere segment. Dit biedt u meerdere oplossingen en opties om uit te kiezen. Beide reeksen krijgen een frisse huisstijl en een vernieuwde look-and-feel die beter de identiteit van het merk weerspiegelen. Het kernassortiment wordt in een nieuw jasje gestoken met een vereenvoudigd zwart-wit ontwerp, wat het een duidelijke en herkenbare identiteit geeft.
Naar de niceday® merken shop

Een selectie van de niceday® categorieën

realspace®

Hoewel de meeste van onze categorieën onder het merk niceday® gaan vallen, blijven we ons meubelassortiment als realspace® verkopen. Als een gevestigd en gerenommeerd merk voor kantoormeubilair en accessoires biedt realspace® u zorgvuldig geselecteerde producten die uw werkomgeving pratischer en professioneler maken. Daarom is er een nieuwe strakke en stijlvolle look-and-feel ontwikkeld die deze boodschap nog beter uitdraagt.

Naar de realspace® merken shop

Veelgestelde vragen

  • Wanneer gaat dit plaatsvinden?
    Deze veranderingen vinden niet van de ene op de andere dag plaats. Vanwege de complexiteit van het project en het grote aantal producten dat ermee gemoeid is, zullen we de komende maanden geleidelijk ons assortiment aanpassen. We zullen de veranderingen straks duidelijk aankondigen op de productpagina's.
  • Welke producten zijn erbij betrokken?
    Alle producten die we momenteel al onder de merken niceday® en realspace® verkopen, worden als eerste voorzien van een nieuwe look-and-feel. Stuk voor stuk worden daarna ook de volledige assortimenten van Ativa®, Foray®, Niceday Professional®, Viking® en Office Depot® gemigreerd naar ons merk niceday® Dit houdt in dat ze geleidelijk een ander merknaam en-and-feel krijgen.
  • Blijven de kwaliteit en de eigenschappen van de producten hetzelfde?
    Ja, ze blijven hetzelfde als nu. Dit geldt ook voor bestaande milieuclaims en -certificeringen.
  • Veranderen ook artikelnummers en EAN-codes?
    Ook hiervoor geldt: geen verandering. We willen ervoor zorgen dat we onze klanten hiermee zo min mogelijk tot last zijn.
  • Veranderen de prijzen?
    De rebranding zal geen rol spelen bij de prijsstelling.
  • Is er een nieuwe look-and-feel?
    Ja, alle betrokken producten krijgen een nieuwe, frisse uitstraling die beter de identiteit van onze merken weerspiegelt. Tijdens de transitie kunt u zowel producten met de oude verpakking, als met de nieuwe look-and-feel ontvangen.
  • Verandert hierdoor het bestelproces?
    Door de artikelnummers en EAN-codes gelijk te houden blijft het bestelproces hetzelfde.

Klantenservice & Feedback

Klantenservice

Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.