Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Over ons

Waar u ook werkt en wat u ook doet – we staan voor u klaar! Als toonaangevende expert op het gebied van passende werkplekken, weten we heel goed dat onze manier van werken de afgelopen jaren is veranderd. Al vanaf 1960 lopen wij voorop bij de transformatie van werkplekken. In 1990 begonnen we als in Europa met het helpen van bedrijven bij hun overgang van papier naar computer, en nu staan we met twee voeten in het nieuwe tijdperk van hybride werken. Wij willen u met onze uitgebreide ervaring helpen uw bedrijf te verbeteren!

Een werkomgeving die voortdurend in beweging is, heeft ons altijd geïnspireerd om verandering te omarmen. Wij houden voortdurend scherp de behoeften en vereisten van onze klanten in het oog. Als omnichannel-bedrijf hebben wij voor elk bedrijf de juiste oplossing in huis. Bent u een start-up en weet u nog niet wat u nodig heeft? Wij helpen u graag op weg! Staat u aan het hoofd van een groot bedrijf dat maandelijks veel producten nodig heeft? Wij staan voor u klaar!

Dankzij onze toewijding en volharding kunnen we met trots zeggen dé vertrouwde partner te zijn voor talloze kleine en grote bedrijven. Onze producten en oplossingen verhogen de productiviteit, efficiëntie, duurzaamheid en kosteneffectiviteit. Bovendien kunt u bij ons geïntegreerde omni-channel platform terecht voor alles wat u nodig hebt. Of u nu contact met ons opneemt via sociale media, onze website of via de telefoon, uw klantervaring zal altijd dezelfde zijn.

Ook al spelen inkt, toner en papier nog steeds een belangrijke rol op kantoor, we zien in dat de manier we werken sterk verandert. Naast kantoorbenodigdheden hebben wij ook ons aanbod sterk uitgebreid. Zoekt u informatie over eten en drinken of wilt u advies over nieuwe apparatuur of meubilair voor uw bedrijf? We kunnen u helpen.

Ook al spelen inkt, toner en papier nog steeds een belangrijke rol op kantoor, we zien in dat de manier we werken sterk verandert. Naast kantoorbenodigdheden hebben wij ook ons aanbod sterk uitgebreid. Zoekt u informatie over eten en drinken of wilt u advies over nieuwe apparatuur of meubilair voor uw bedrijf? We kunnen u helpen.

Viking onderdeel van RAJA Group

Sinds november 2021 zijn wij onderdeel geworden van RAJA Group. RAJA Group, actief in 19 Europese landen met 4.500 werknemers, geldt als Europa’s grootste distributeur van verpakkingen en speelt een belangrijke rol op de markt van kantoorbenodigdheden en -meubilair. Deze stap versterkt onze positie op de markt en geeft ons een goede uitgangspositie voor de toekomst. Het markeert een nieuwe mijlpaal in onze reis naar een modernere en toekomstbestendigere formule voor al uw werkplekoplossingen

Waarom Viking

Wij beschikken over jarenlange ervaring en een passie voor passende werkplekken, wij helpen u graag bij het samenstellen van uw ideale werkplek. En maakt u zich zorgen over het milieu, of zoekt u naar kosteneffectieve oplossingen die de productiviteit verhogen, kies dan voor Viking!

Wij bieden oplossingen op maat voor uw specifieke zakelijke behoeften

Wat uw plannen of de omvang van uw budget ook zijn - wij staan voor u klaar! Wij bieden producten, diensten en oplossingen voor iedereen - van starters tot gevestigde bedrijven.

Waar u ook werkt, wij maken het mogelijk.

Werkt u thuis, of op kantoor? Voor ons maakt het niet uit. Wij leveren een breed assortiment voor iedereen - ongeacht waar u werkt. Ons voordeel is dat wij als one-stop-shop werken, zodat u alles op één plek kunt bestellen.

Wij zijn dé experts voor uw werkplek!

Wilt u meer weten over bureau-accessoires, eten en drinken, of zoekt u advies over nieuwe apparatuur of kantoormeubilair? Waar het ook over gaat, wij helpen u graag!
Heeft u een vraag of zoekt u advies? Neem gerust contact met ons op via e-mail, telefoon of chat.

We geven om het milieu

Als bedrijf spannen wij ons actief in om een positieve invloed te hebben op het milieu door duurzame grondstoffen te gebruiken en de biodiversiteit te bevorderen. Wilt u ook het gebruik van plastic in uw bedrijf verminderen? Wij helpen u om uw duurzaamheidsdoelen te bereiken!

Wij hebben uitstekende mensen in dienst!

De markt van steeds evoluerende werkplekken trekt mensen aan met een duidelijke kijk op zaken die niet bang zijn voor verandering. Onze medewerkers zijn getalenteerd, gemotiveerd en krijgen de ruimte om zich hier bij Viking actief te ontwikkelen!

Ontdek hier welke voordelen we nog meer voor u hebben.


Viking Office Belgium bv
Antwerpen Harmonie,
Lange Lozanastraat 142, 2018 Antwerpen

Klantenservice & Feedback

Klantenservice

Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.