Uw Viking-account wordt in eerste instantie gemaakt voor de hoogste niveaus binnen uw organisatiestructuur. U kunt lagere niveaus in uw organisatie echter ook een plek geven binnen uw account, door beheerders extra eenheden te laten maken. Deze eenheden reflecteren andere onderdelen binnen uw organisatie, zoals filialen, dochterondernemingen of zakelijke partners. Door eenheden te maken kunt u kosten nauwkeuriger herleiden naar de plaats waar ze worden gemaakt.
Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe u nieuwe eenheden aanmaakt binnen uw Viking-account.
Log in als beheerder bij uw Viking-account
U krijgt nu een overzicht te zien van alle bestaande eenheden binnen uw Viking-account.
Nadat u “Eenheid deactiveren” heeft gekozen, wordt u gevraagd uw keuze te bevestigen.
Let op: als u een eenheid deactiveert, worden alle onderliggende eenheden, gebruikers, budgetten en kostenplaatsen die aan die eenheid zijn gekoppeld ook gedeactiveerd.
Neem ook eens een kijkje bij de andere tutorials op onze site over het beheer van eenheden. Tutorials over kostenplaatsen en budgetten kunnen u bijvoorbeeld handvatten geven bij een efficiënt beheer van uw organisatie-eenheden..
Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252
Werkdagen 09.00 - 17.00 u.
Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.