Meteen naar inhoud Meteen naar navigatie
Bel ons: 038 605 252

Bel support


Maandag - Vrijdag van 8 uur tot 6 uur

*Let op: voor bellen naar een vaste lijn wordt het lokale tarief in rekening gebracht. Oproepen vanaf mobiele telefoons kunnen variëren. Neem contact op met uw provider voor meer informatie over de exacte gesprekskosten.

Klantenservice

Klantenservice

nl
Selecteer uw taal
Prijzen excl. BTW.

Prijzen incl. / excl. BTW


U kunt kiezen of u de prijzen inclusief of exclusief BTW op onze website wilt zien

Een retourzending aanmaken



De makkelijkste manier voor het regelen van een retour, is door online een retourzending aan te maken.

Informatie die u dient te verstrekken

We willen weten welke producten u wilt retourneren, de reden van retourneren en waar u de producten wilt laten ophalen.

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is uw pakket op te laten halen bij postbus of afhaalpunt.

Zorg voor een succesvolle retourzending

Laat ons weten hoeveel dozen of pakketten er opgehaald dienen te worden, zodat onze vervoerder het juiste aantal retouretiketten kan maken.

Wanneer u de bevestiging heeft ontvangen dat uw producten worden opgehaald, volgt u de volgende stappen:

  • Plaats een kopie van de originele factuur of pakbon bij uw producten.
  • Verpak de producten en zet deze klaar voor afhaling, bij voorkeur in de originele doos of pakket. Retouretiketten worden bij aankomst door de vervoerder verstrekt.
  • Zorg ervoor dat er iemand beschikbaar is om de pakketten aan de vervoerder te overhandigen.

Let op: onze vervoerder kan uw retourzending niet voltooien als het aantal pakketten dat u ons heeft doorgeven niet klopt.

Wanneer worden mijn producten opgehaald?

Onze transportpartner streeft er naar uw producten op te halen binnen 3 werkdagen.

Producten die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden, worden ook opgehaald door de leverancier. Hierdoor kan de periode tussen het aanmelden van uw retour en het ophalen variëren, afhankelijk van de leverancier.

Voor Meubels en andere omvangrijke of zwarte producten kan het moment van ophalen ook langer duren, omdat deze op via een andere weg worden opgehaald.


Klantenservice & Feedback

Klantenservice

Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252

Live Chat

Werkdagen 09.00 - 17.00 u.

Deel uw feedback met ons

Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.