Meubels kunnen alleen worden geretourneerd wanneer ze niet zijn gemonteerd en in de originele verpakking zitten. Aangezien deze producten mogelijk niet via de reguliere weg geretourneerd kunnen worden, raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice via Live Chat.
Er kunnen afwijkende retourvoorwaarden van toepassing zijn op producten die rechtstreeks door onze leveranciers worden verzonden. Dit is afhankelijk van het retour- en ophaalbeleid van de leverancier. Als u deze producten retourneert, kunnen het goedkeuringsproces en de tijdschema's voor het ophalen afwijken van die van Viking.
Neem contact op met onze klantenservice via Live Chat om deze producten te retourneren.
Producten die zijn aangepast aan uw eigen wensen, zoals stempels, kunnen niet worden geretourneerd. Als uw product echter beschadigd is of niet zoals beschreven, geven we u graag een vervanging. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via Live Chat.
Retourzendingen voor elektronica (telefoons, tablets, iPads, printers) kunnen onderhevig zijn aan aanvullende controles of goedkeuringen, volgens het beleid van de leverancier. Mogelijk moet u het serienummer van het product doorgeven bij het aanvragen van uw retour en moet u alle kabels en accessoires retourneren voordat uw retourzending wordt geaccepteerd. Controleer uw productgarantiecertificaat wanneer u een product wilt retourneren.
Neem contact op met onze klantenservice via Live Chat om deze producten te retourneren.
We kunnen helaas geen postzegels en een kleine selectie andere producten retour nemen. In de productomschrijving van deze producten is aangegeven dat deze niet retourneerbaar zijn.
Klik hier voor hulp bij onderwerpen zoals mijn account, bestellen en levering. Of bel naar: 038 605 252
Werkdagen 09.00 - 17.00 u.
Vertel ons hoe we het doen, we stellen uw mening zeer op prijs.